Followers

Friday, March 4, 2011


huhu...inilah padahnya bila xigt diri tu ade Gastric..
Dah 2hari aku Gastric..teruk giler sgt2..kisahnyer begini..malam selasa yang lepas my hubby demand wat nasi goreng pedas..kalo pedas tu die nk laa pedas sesangat2..aku ni da la xsk pedas...tp terpaksa la mkn sekali pedas dgn c abg...mkn punya psal langsung xigt diri tu gastric...keesokan paginye...perut aku da stat memulas-mulas..rs loya n rasa xselesa semuanye ade...tp aku gagahkan juga p keje..blk dari kerje tu la perut aku semakin sakit...dalm kol 3pg lbh tu laaa...aku dah xthn lg daa..aku telah mengeluarkan semua makanan yang aku mkn mlm tu dengan bykknyeee...huhuhu...sakit sgt2..sehingga aku mengeluarkan air mateee...nasib bek my hubby faham...dia yang tolong wat nasi pagi tu bagi aku mkn alaskn perut aku yg kosong sebab dah muntahkan semua mknn tu...my babe pn terjaga sbb die tau mumy die skt...huhu..sedih tau...pas tu..pagi dlm kol5.30pg tu aku gagahkan diri utk mandi pg coz aku nk juga pg keje...walaupun my hubby mcm xkasi aku pg keje...lepas dah siap2 nk p keje tu,dah p anta my babe ke umah pengasuh tu..bru sekerat 2 jln dari umah tu aku cirit -birit plak...huhu...akhirnye...aku batalkan niat aku yg suci utk pg keje...waaaaa....sedihhh...inilah gastric aku yang ke 2nd time yg paling teruk aku rasa...ake rs nk ku tikam je perut aku ni ngn pisau...biar hlg rasa skt tu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...