Followers

Monday, May 9, 2011

Makku yang Sakit


Ni cerita minggu yang lepas...baru da masa untuk aku upload gambar yang aku ambik masa mak aku sakit...huhuhu...pakai kenangan dalam blog aku tok...hari jumaat yang lepas terpaksa ambik cuti rehat semata-mata untuk jaga mak aku kat hospital...mak kena tambah air dalam badan 3botol...dalam tengahhari baru mak boleh kuar..risau bila mak sakit...tok dah masuk berapa kali mak masuk hospital tambah air sebab tekanan darah mak tinggi..tekanan darah mak kira ok for bulan tok hanya seratus lebih jak..berbanding bulan2 yang lepas sampai mencecah 275...keadaan mak masa tu..memang tak bule nak fikir ape lagi da...badan pucat kuning,sejuk,muntah2...semua xbetul...aku dah fikir perkara buruk yang akan berlaku...mayb Allah masih sayangkan mak aku dan doa dari kami sekeluarga...aku doakan mak sihat sejahtera,dimurahkan rezeki dan supaya termakbul impian mak dan bapak untuk pergi Haji yang akan datang...Aminnnn...

Mak segala2 bagi aku walau sejaik manapun...aku lahir dari perut mak...mak yang besarkan aku...tanpa nya aku xlahir dibumi tok...huhuhuhu...

Aku doakan jugak...agar tali persaudaraan antara adik beradik aku akan kembali baik seperti orang lain...Ya Allh...aku mohon kepada Engkau tunjukkan jalan kebahagiaan kami sekeluarga...kembali bersatu...hindari kami dari hasutan syaitan yang suka memecahbelahkan persaudaraan kami sekeluarga...Aminnn
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...