Followers

Wednesday, May 11, 2011

Pening kepala ku...Adoiiii...

Mak oi...pening kepalaku dengar mulut seseorang kat opis ni tak habis-habis dari pagi smp petang bercakap...ade je benda yang nyer nak cakap....tak penat ke bercakap dari pagi...heran tol aku...aku yang dengar pon bingit rasa lubang telinga aku nih...hampeh tol...nasib bek tak pekak...kalo dah hari2 dok bercakap mana la kerja tu nak siap...nasib bek senior dari aku...kalo tak...tau laa...nanti pandai plak cakap kerja tak habis itu la ini la...mana tak asyik bercakap je wat kerja....eeee....eh aku ni pandai mengata orang...janganlah aku jadi macam dia ni...Ya Allah,jauhkan aku dari sifat begini...Aminnn
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...