Followers

Sunday, June 19, 2011


Huhuhu...hari ni kena berjauhan lagi ngn hubby...kena dok berdua2 lagi la ngn Iffah...sedihnyer dalam hati ni coz dok berjauhan...malam pulak rasa seram sessangat dok berdua jer kat umah...dah la umah besar...kalo de teman len tak pe la jugak...huhu...manja punyer pasal tak ble berjauhan rasa nyer ni,asyik rindu jer 24jam...bila lagi la nak posting ni...tak best nyer dok berjauhan mcm ni...dalam otak dah tak de benda len nak fikir...fikir bila lagi nak dok bersama...keje pon dah tak betul...tunggu hari2 nak posting,kira masa,detik,saat,minit...huwaaaa....kenapa pengurusan ni lambat sangat nak wat keputusan ni...dah posting ikut suami...kenapa mesti dilambatkan prosesnyerr...kesian Iffah...mesti dia cari daddy dia pas ni...dah la manja ngn daddy dia...mummy dia pon 2x5 tak nak kalah manja ngn daddy dia...gergerger...balik kerje..tak de aktvt len da...makan...tidooo...kalo daddy ada...mesti bergurau senda dulu...pas ni...senyap sunyi sepi la tak de gurau2 da...gurau ngn iffah sorang2 je...dalam otak kecian jugak fikirkan daddy dia dok sorang2 kat sana...tak de iffah ngn gurau...tak de mummy yang masak...tak de tv nak tonton...dok makan sorang2...huhuhu...sabo je laaa....nak tunggu hari posting dan dok bersama tak tau lagi...sampai bilakah rasanyer mcm ni?aku pon tak pasti...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...