Followers

Tuesday, June 28, 2011

Rumah Baru

Selamat pagi semua semoga anda semu sihat dan dimurahkan rezeki...syukur semalam kite selamat sampai ke destinasi...walaupun sesat sekejap coz driver taxi nyer x familiar dengan jalan ke rumah kite yang baru...hihi..Erm...pasal rumah baru yang kami duduk sekarang ni banyak perbezaan dengan rumah lama kami dulu..rumah ni rumah lama...tak tau berapa lama tak dipakai orang...besar rumah ni tak de beza sangat dengan rumah lama kita...cuma design tak berapa best..ye lah dah nama rumah lama...gergerrr...ok...yang menarik kat rumah kite ni...depan rumah kite banyak monyet masa waktu kite mula2 sampai semalam..macam monyet tu plak sambut kite sampai...siap bergayut2 di pohon pokok tepi jalan...banyak lagi tu...rasa macam kat zoo ade jugak at rumah aku ni...hehehe...
Masuk je kat rumah banyak peninggalan sisa2 sampah bekas orang lama duduk kat rumah nih..hampeh tul...menyusahkan kami...cuti ni memang membersih rumah 100%...habuk banyak...lipas...semut...Eeee...ok la..pagi ni...nak bersiap beli barang untuk cuci rumah...nak tunggu barang2 dalam kontena untuk sampai 2,3 minggu baru sampai...huhuhu...sedih...kena makan nasi bungkus la hari2...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...