Followers

Monday, June 13, 2011

untuk Diri aku

"Bersederhana tanpa hutang itu adalah lebih baik daripada berlebih-lebihan dalam keadaan berhutang."

"Sesungguhnya orang yang merasakan dirinya berharga tidak memerlukan barangan mahal di sekeliling mereka. Orang yang memerlukan barangan mahal di sekeliling mereka adalah mereka yang merasakan diri mereka belum sempurna dan belum cukup berharga lagi."


Ayat2 ini aku petik dari sebuah blog yag menarik perhatian aku...memang sesuai untuk aku beringat2,kalo korang mcm mn?....
Banyak susah ma...sekarang ni hidup tiada wang pun tidak dapat hidup....semua perlu wang...masuk tandas pon pakai wang....

Syukur alhamdulillah dapat husband pandai jg financial kat umah...nak harap aku...tak de saving kot...70% saving 30% belanja...terlebih ok kan...Ape2 pon alhamdulillah semua nyer datang dari Allah...syukran2..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...