Followers

Thursday, August 4, 2011

Saje2...

Selamat tengahari semua...semoga hari ini membawa kebahagiaan untuk esoknyer...jangan lupa solat jumaat...
Em....rasa tak percaya je aku dapat terjah blog aku hari nih...hehehe..syok nyer...hilang jugak ras rinduku nih...yelah..kat umah aku dah tak de masa nak lawat blog aku yang tercinta...ape lagi nak lawat blog2 geng2 yang lain...kesempatan nih la aku nak coret2 sikit....ummwah...sayang aku punyer blog....gergergerrr...
aku sebenarnyer da tak sabar nak tunggu habis keje nih....bole la rehat2 kat umah...balik keje jarang dan kadang2 tak sempat nak masak...jadi minggu nih...bole la masak2 sikit unutk family aku....
Dan ahad nyer pulak...aku terpaksa hadapi kehidupan berduaan ngn anak aku je lagi...huhuh....hubby ni p latihan kawad la plak...bulan puasa ni sibuk plak nak kawad....kang pecah plak puasa tuh...huhu...sedih nyer kena berjauhan macam nih...kalo ade sedara yang dekat bole jugak minta teman duduk kat umah...ni...kawan2 pon jauh...Ade sape2 nak temankan kite?....eh cilap2....tak bole...kengkawan yang dikenal saje bole...hehehhee....
Erm....Setakat nih...tak de perkembangan len yang nak di coretkan...hanye saje2 nak coret itu dan ini...lalalalal...kahkahkah...k la...em...ni saje...yang gambar2 tuh...len kali jer te....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...