Followers

Tuesday, September 27, 2011

Hari Bengang aku

Hari nih entah kenapa aku sesangat la bengang ngn pegawai perempuan kat opis aku nih...mcm saje je nak cari kesalahan aku...tak tau ape motif dia...orang lain tak plak dia nak bising...tgk aku relax sikit tanye mcm2...orang lain yang relax tak de plak dia tanya mcm tuh...aku naik menyampah plak org mcm tuh...dia plak nak melebih2...bos bhgn nih tak de plak bising mcm dia...mcm nak tunjuk kuasa dia kat aku..mentang2 aku masih baru berapa bulan kat sini dia nak tunjuk kuasa dia...
e...geram nyerr...aku silap hari bulan aku tak respect lagi da orang mcm tuh...ko tgk la nanti...aku pandang ko sebelah mata saje kalo aku je ko nak tunjuk belang...

Bos lain ok je ngn aku...dia sorang plak melampau...
e....tak tertahan sabar aku da nih...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...