Followers

Sunday, November 13, 2011

Berbadan dua?

Asalamaualaikum semuaaa....tjuk hari nih tgk kat ats....erm...bayangkn rupa org yang ade badan duaaa...?ce teka ce teka....rasa nyer tak de lagi kes org yang ade badan dua kalo aku tak silap laaa...ermmmm...tp kes nih berkaitan aku laaaa....la..la..la...hehehe..hati aku nih terasa berbunnga sekali bila dapat tau diri nih dah berbadan dua kembali...hahaha...aku memang suka pregnant...tp bila dah smp nk deliver tu yg tak berapa best....sebab sakit nak beranak tuh yang tak best....hihihi...syukur alhamdulillah sesangat Allah kurniakan lagi rezeki kepada keluarga ku...yang best lagi tuh...kawan aku Mas pun tgh pregnant mcm aku jugak...hahaha...silap hari bulan sama hari deliver...ok la whatever it is...iffah bakal jadi kakak...ciri2 pn da ble jadi kakak pon...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...