Followers

Monday, May 21, 2012

masa berlalu

Assalamualaiku...ya Allah lama betul da aku x update aku punya blog...da banyak sesawang dalam blog aku nih...huhuhu...hampir dekat nak setahun aku tak melawat blog aku...cian nyerrr...semenjak pindah nih memang bz giler...langsung tak de masa nak mencoret2 dalam blog nih...cian bebena...pejam pelik pejam pelik da pregnant 8bulan da aku nig....tak lama lagi dapat lagi sorang...haaa...ms tuh nnt aku da byk masa nak melawat blog aku n akan aku update semua gmbr2 terkini aku n family aku,insyallah...kengkwan dalam blog mesti da tak de nak jenguk blog aku sebab blog aku tk de cerita yang menarik ponnn...ok laaaa....aku tak de ms nk upload gmbr2 semasa,once aku da byk ms aku upload byk2 gmbr dlm blog nih...insyallahok...tatata
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...