Followers

Friday, June 22, 2012

Sabarku tak sabar

Selamat pagi semua...semoga dimurahkan rezeki anda semua..Insyaallah... hari nih aku sempat nk coret sedikit ceria ttg diri aku...erm....tak de cerita len punyaaa..aku ni gh tunggu hari...tp dah tak sabar nak lahirkan bb nihh...tak larat sgt daaa rasanyaaa....kalo ble saat nih jugak rasanya nak bb ni kuar..huhuhu..mcm mn laaa rupa bb aku ni yg suka menendang aku hari2....yg paling syok nyer ms nak tido waktu mlm...ms tuh yg len da tdo dia tdo2 lagi kat dlm tuh...nk ajak main lagi...fuhh...sampai rasa sempot,tak dpt nk bernafas rasanya... Ermmm..lain bb len la perangai nyaaa...Insyallah kuar nnt jadi bdk yang baik...yang dgr ckp mumy n dady nyaaa...Yang kakak nye plak...makin hari makin nak minta perhatian lebih..mcm tau je dia nak dpt adik...erm....tak de org lain yang jadi mangsa nye nanti...semestinyer dady nyer..anak dady katakan... Ok lahh...da stat sakit tulang belkaang da nih bila dok lama2...k laaaa...nak rehat2kan diri dulu...tatataa

Sunday, June 3, 2012

Terima Kasih SayangKu

Hari ni aku nak menceritakan kisah yang berlaku pad aku hari nihhh...Sepanjang pagi nih tadi aku memang tak larat sesangat..sakit pinggang,penat n letih tetiba...smp kakak Iffah pun aku tak terlayan...nasib baik dia memahami diri aku nih...nak dipendekkan ceritanyaaa..tengahari tadi baby dalam perut nih memang kuat sangat menendang smp xble nak baring lagi2 nak duduk..mcm2 cara aku wat supaya bb tak menendang aku kuat2..Saat tu lah..Kakak Iffah bertanya "mumy..nape mumy?mumy dik(sakit)?"...Saat tu aku terus mengalirkan air mata...Kakak Iffah mcm memahami situasi aku pada ms tu padahal umurnya baru 2thn lebih..terus dia ambilkan kain untuk lapkan air mata aku...aku terasa sesangat terharu..walaupun dia belum mengerti rasa sakit yang aku alami..terus dia cuba membantu aku dengan memicit tangan,kaki n dahi..sungguh..aku sgt bertuah mempunyai ank seperti Iffah...kecik2 da tau keadaan kite bila ada masalah...Sesungguhnya...kau adelah Anugerah Allah yang amat bernilai bagiku...Semoga...mumy dapat berikan yang terbaik untuk Kaka Iffah..Insyallah...Aminnn
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...