Followers

Friday, June 22, 2012

Sabarku tak sabar

Selamat pagi semua...semoga dimurahkan rezeki anda semua..Insyaallah... hari nih aku sempat nk coret sedikit ceria ttg diri aku...erm....tak de cerita len punyaaa..aku ni gh tunggu hari...tp dah tak sabar nak lahirkan bb nihh...tak larat sgt daaa rasanyaaa....kalo ble saat nih jugak rasanya nak bb ni kuar..huhuhu..mcm mn laaa rupa bb aku ni yg suka menendang aku hari2....yg paling syok nyer ms nak tido waktu mlm...ms tuh yg len da tdo dia tdo2 lagi kat dlm tuh...nk ajak main lagi...fuhh...sampai rasa sempot,tak dpt nk bernafas rasanya... Ermmm..lain bb len la perangai nyaaa...Insyallah kuar nnt jadi bdk yang baik...yang dgr ckp mumy n dady nyaaa...Yang kakak nye plak...makin hari makin nak minta perhatian lebih..mcm tau je dia nak dpt adik...erm....tak de org lain yang jadi mangsa nye nanti...semestinyer dady nyer..anak dady katakan... Ok lahh...da stat sakit tulang belkaang da nih bila dok lama2...k laaaa...nak rehat2kan diri dulu...tatataa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...