Followers

Sunday, June 3, 2012

Terima Kasih SayangKu

Hari ni aku nak menceritakan kisah yang berlaku pad aku hari nihhh...Sepanjang pagi nih tadi aku memang tak larat sesangat..sakit pinggang,penat n letih tetiba...smp kakak Iffah pun aku tak terlayan...nasib baik dia memahami diri aku nih...nak dipendekkan ceritanyaaa..tengahari tadi baby dalam perut nih memang kuat sangat menendang smp xble nak baring lagi2 nak duduk..mcm2 cara aku wat supaya bb tak menendang aku kuat2..Saat tu lah..Kakak Iffah bertanya "mumy..nape mumy?mumy dik(sakit)?"...Saat tu aku terus mengalirkan air mata...Kakak Iffah mcm memahami situasi aku pada ms tu padahal umurnya baru 2thn lebih..terus dia ambilkan kain untuk lapkan air mata aku...aku terasa sesangat terharu..walaupun dia belum mengerti rasa sakit yang aku alami..terus dia cuba membantu aku dengan memicit tangan,kaki n dahi..sungguh..aku sgt bertuah mempunyai ank seperti Iffah...kecik2 da tau keadaan kite bila ada masalah...Sesungguhnya...kau adelah Anugerah Allah yang amat bernilai bagiku...Semoga...mumy dapat berikan yang terbaik untuk Kaka Iffah..Insyallah...Aminnn
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...