Followers

Wednesday, January 16, 2013

Hanya Dia

Salam smua..smoga hr ini lbh baik dr smlm..
Ermmm..stip insan smemangnya mao menjadi insan yg baik..dlm hati msing2 mesti ade myimpan perassan utk bertaubat utk mjadi lbh baik dr yg bsblm blm nya..begitu juga aku...aku bkn yg jns byk ckp..klo ckp
..ckp aku bnd yg pntg jak..aku xfhm kdg kdg..aku nk ckp ape bila kuar ngn member member...
Aku slalu ckp dlm diri aku atau dlm hati aku sdiri..dan aku bkn jns yg sk nk kecoh kecoh..bnd yg lepas..lepas la..bila kluar ngn member aku sk tgk fb..tgk status yg membri kata2 smangat..mbuka minda dan hati..sbb aku tahu aku hambaNya yg serba kekurangan..aku cuba utk mencari benda sesuatu yg aku xpasti aku dpt..niat itu hanya Dia yg tahu dan aku berharap dan berdoa smoga niat baik aku dimakbulkan Allah..aku cuma merancang dan Allah yg menentukannya..sbb perancangan Allah itu adalah lebih baik..dan semenjak dua menjak ni..aku rs bertuahnya jadi hambaNya..lahir dlm Islam..terasa indah sungguh Islam setelah aku menghayati dlm menginsafi diri..syukur sesangat dgn petunjukNya..memberi aku peluang kedua utk bernafas dan bertaubat..betapa Allah sayangkan aku..aku harap..satu hari nanti...........aminnnn...rindu padaNya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...