Followers

Thursday, March 28, 2013

Renungan diri

Kadang2 aku terfikir ttg apa yg telah aku buat dlm hdp aku..tfikir sejenak..byk perkara bmain dlm minda aku..soalan nya kenapa?kenapa adalah soalan yg lumrah bg sesiapa klo xdpt menjadi spt yg diinginkn..kenapa xble buat seperti yg lain..kenapa tidk ble btindak spt org lain..dn byk kenapa...
Sedikit sbyk sbnrnya benda tu aku ble jwp srkg...alhamdulillah..Allah tu mmg adil..betapa Allah sygkn hambanya..aku bersyukur lahir dlm islam..aku syukur Allah sygkn aku...dia bg aku peluang utk berfikir dan mengatur segla silap dan salah yg penah aku buat selama ini..sedikit sbyk telah mgubah cara hidup aku..itu adlah ats doa org2 yg tersayang yg x puas2 mendoakan aku..syukur sesangay...aku ble bfikir mn yg baik dan mn yg buruk..ble da menilai sesuatu perkara..mmg btol kata org..pengalaman mengajar seseorang erti kehidupan sbenar..
No turning back..yes this is wht I'm gonna do in my life..
Redha Allah itu yg msh aku cr..ya Allah..mohon petunjuk dan cahayu mu ya Allah..Amin...
Perjuangan hr ini adalah menegakkn syariah islam..jd kan aku slh seorag yg menegkkn syariah mu Allah..amin ya rabb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...