Followers

Fadeup


Aku tension tol la p keje ni....bosan...fadeup..semua ade...lagi giler rasa nk keje bile keje under bos yg bengap giler ni...dah la bengap...paloi lg yaaa...ish2....aku xtau la mao ckp ape ngn bos palloi mcm yaaa...nk kate bkn graduate...mmg graduate...tp cr management mcm biak sekolah...mcm biak bes skolah...semua segi la...x profesional langsung bab keje...tok la 1st time aku jumpa n keje ngn org yg bernama bos yg xpande buat keje...terlalu ikt perasaan..mayb nk menopos kali..hahaha...dah la keje ikut ckp org len...xpande nk wat keputusan dirik pun....bila da staf len yg berani bersuara...alu lah xbrani nk berkata2 lg...cuak gilakkkk...bila da public jmp alulah...takut....kn bodo mcm ya....bgs ibuh jd bosss....mcm yalah mun org yg dimasuk kn kebhgn tok bkn org golongan imigresen pn...tp nk kate semua golongan yg sm pangkat mcm nya xlah..mayb nya sorg jak berperangai mcm ya....pongap glak...nak tau org ya pangkat apa?pegawai diplomatik...bodokan...thats y...aku fadeup keje tok....bila ckp nk berhenti aku mmg eager nk berhenti....nk wat bisnes oh busnes...tp yg problem tok laaa....aku now xtau nk wat bisnes ape...otak aku slalu melayang nk wat bisnes sendiri...juz problem nk wat ape?what product?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...